sommarstugan

tjenare på er sötnosar!

hade tänkt berätta lite om gårdagen. hann med väldigt mycket känns det som hah :D
men ah lite vet ni för jag skrev typ en kort inlägg när jag kom hem, men ah ni får höra det igen isf :)

vid 12 kom jag och clara till g-vik. låg där och solade, badade, åkte rutchekana(stavning hahaha) osv. skit mysigt! vid 3 gick vi till mc donalds och åt mat. sen gick vi till bussarna. dom åkte till lillån och jag hem till mig. kom hem typ kvart i 5 och min buss tillbaka till lillån skulle gå typ 20 över 5 haha. så s kyndade att packa upp, packa och duscha! sen gick jag till bussen och åkte hem till ewe. har saknat henne somfan!!
vi kollade på tv, jag fixade mig lite och sen kom emma och clara. vi gick sen ut och träffade sen simon svärd och tom. vi kom inte på nått vi skulle göra, va typ öde överallt haha, men efter ett tag kom vi på att vi skulle åka till lången och bada. simon och tom skjutsade mig och ewe hem till ewe. hämtade badkläder och handdukar. sen åkte jag, emma, ewe och clara buss till hovsta. där blev vi hämtade av tom och simon igen och dom skjutsade oss till lången. där badade vi och ah va massa folk där så pratade med dom och massa. sen kom en tant och sa att vi skulle gå, så vi åkte hem till ewe igen. sen tog vi bussen med simon och tom till stan och åt på mcdonalds. (igen hehe) sen GICK vi hem. haha lite långt, men fan vi är duktiga:) va ute ett tag till, kom kanske in vid halv 4,4. simon och tom sov med oss och vi somnade kanske inte fören 5 elr nått ;)

vaknade vid halv 2 och jag tog 20 över 2 bussen till frövi. blev sen hämtad av mamma och vi åkte till stugan. har badat och solat. och nu sitter jag på verandan och lyssnar på musik. myspys =)

ah fan vad långt det blev, hah har bilder på mobilen men de får ni när jag är hemma igen. hörs nångång heh puss/towe


samuel har tagit bilden i veckan tror ja hah;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0