förlåt för inga bilder

åh faaaan! vädret är ju skit bra nu! värsta bra kvällen att hitta på nått kul på. och här sitter jag, inne, ska kolla på tv och sen sova lixom. ASSÅ FAAAN
längtar somfan till helgen, om det inte är fint väder så...... ah då jävlar!!!

nu har jag ätit. sitter i soffan under en filt. väntar på att mamma ska komma med B&J. ska fixa naglarna nu också. ta bort nagellacket och så, för får inte ha det på jobbet.

har inget att blogga om heller, bloggar imrbitti om jag hinner. annars hörs vi när jag kommer hem efter jobbet. puss&kram/towe

Kommentarer
Postat av: elin

varför får du inte ha nagellack på jobbet? :o <3

2010-06-14 @ 22:52:26
URL: http://eerikssonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0