kommentar älskare heehehe

ni förstår inte hur kul det är med kommentarer! jätte kul! forsätt hihih =)

åkte till fellingsbro förut för att spela match som ni vet :)
det va hur varmt som helst asså :o men vi vann med 3-0. mycket mycket skönt!
fick göra ett mål och en assist till miniemma=)

när jag kom hem för kanske 45 min sen så duschade jag och nu sitter jag i soffan och kollar på VM. ska nog snart lägga mig och sova. sista jobbdagen för veckan imr eftersom att jag är ledig på fredag =) midsommar ju!
imr åker jag ut till stugan och sen kommer alexandra och hennes familj dit. ska bli riktigt mysigt!

men vi hörs imr efter jobbet pussis/towe


hahaha söt bild på mig och clara baby :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis! :) <3

2010-06-23 @ 23:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0