torsdag

tjenamors!

idag har det varit en bra dag. så jag är glad =)
tiden på jobbet gick skitfort! sen fick jag sluta 3 ist för halv 4a också!(y) men på morgonen vid typ 9 halv 9 så hade jag det as stressigt! pia och cajsa hade nått möte. så jag va tvungen att fixa allt själv! :o skära sallad till typ 100pers, diska, plocka upp disken. hjälpa alla som behövde saker vid buféen, fylla på saker som tog slut, skära bröd osv. hah fatta hur stressigt :o

men ah, när ja kom hem la jag mig och solade lite =)
nu ska jag ner och äta nått. sen spela match, örebrocupen. men vi ska spela mot AIK hah lycka till LEAH....

men hörs när jag kommer hem puss/towe



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart jobbar du?

2010-06-17 @ 18:28:39
Postat av: coach david

känner lite ironisk tanke i "hah kom igen LEAH"... men det gick ju bra, va inte så emo towe!!

2010-06-17 @ 21:24:15
Postat av: jane

Mera pictures brudar :)

2010-06-19 @ 00:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0