vilken kväll!

kvällen var hur bra som helst! asså fan vad jag älskar er tjeeejer<3

började med att mamma skjutsade mig till ewe. vi satt i hennes säng, pratade och så ett tag. sen cyklade vi till coop och fixade lite, sen åkte vi buss till hovsta och fixade lite. sen hem till ewe igen. där var då emma och clara. fixade oss ochså. sen blev det ut och röja! hah fett lyckad kväll även fast det hände lite dåliga saker också.
jag, emma och ewe kom hem till ewe igen vid kanske 2 halv 3 efter att ha följt gustav till hovsta typ hah -.-

vi vaknade vid 12 idag. jag kunde inte prata! så jäääääääävla hes är jag!!
vi gick iaf upp och åt frukost, sen fixa oss och cykla till ia. va där tills bussen gick och då åkte vi in till stan. satte oss på la baguette och åt. sen gick vi och kollade lite. köpte typ 2 saker. ni får se det sen. orkar inte nu heehe

nu ska jag ta mig en dusch! hörs sen puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0