bjuder på bilderna

nu har jag kollat på dating in the dark, duschat och ätit pizza
och sitter nu nerbäddad i sängen med datorn och spotify<3

träningen gick inte så bra. haha jag sög rent utsagt, men lite kul var det. och imr måste jag plugga som ett as så att jag hinner träna på torsdag också. annars blir det att sitta och plugga hela torsdagen också....
men vi får se om jag är med ida imr, elr om jag plugger sönder mig. blir nog plugga och sen träffa ida på torsdag :) men det kan ändras, så vi får helt enkelt se imr :)

nationella idag gick för min del sääääääääääämst. är faktiskt jävligt besviken på mig själv. trodde det skulle gå bättre, men tydligen hade jag för höga krav på mig själv. inte bra (n)
men inget att göra åt nu, det får gå som det går..

det här blir sista inlägget, vi får se om ida bloggar. men annars så hörs vi imr igen. puss/towe




hah mitt högra öga ser helt snett ut, men ah tänkte bara visa hur jag såg ut idag. ni fick ju en bild förut, men den var ju svartvit, så såg kanske inte så mkt. men här iaf

håret: sov i en fläta bara, sen när jag vaknade var det bara på med mössan och av med flätan
sminket: jag sa ju förut att jag blev lite solbränd i ansiktet när jag var och åkte skidor så har faktiskt itne haft nån foundation den här veckan (y) bara mascara, puder, rouge och ögonbrynspenna
kläder: vanliga svarta mjukisbyxor, en blå t-shirt elr ärmarna är inte som en t-shirt och inte som en långärmadtröja, haha mitt i mellan helt enkelt. sen min vita halsduk =>

haha ojdå, onödigt lång text det blev nu. men ah vi hörs imr :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0