kul med bilder va?

ojoj, jag som skulle plugga mkt idag :o
haha började med att jag började läsa lite ur boken, sen somnade jag.....
vaknade till typ en timme senare elr nånting, elr det kanske inte ens var en timme, en kvar bara kanske? haha nej, jag har ingen aning fakitkst. men jag somnade iaf och när jag vaknade var jag hungrig som en varg. tur då att maten precis var klar!
så gick ner och åt och nu har jag mer energi till att läsa klart. kommer nog inte göra mer än det. känns ändå som om jag kan lite eftersom att jag pluggade på det både i går och i förrgår :)

men sen kl 9 är det iaf andra avenyn! me loveeeee kan jag ju säga
men kmr bli tråkigt att kolla på det utan ida... vårat program ju... :(

hörs sen igen, pusspuss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0