mitt första och sista inlägg (y)

aja, har inte hunnit. inte äns hunnit göra matteläxan som är tills imorn, och nu orkar jag verkligen inte. får "glömma" den hemma. dagen idag har iaf varigt väldigt bra! började ju med att vi slutade 10 över 11! blev hämtad av lena och vi åkte in till stan. åt och shöppade en massa och sen beställde hon tatueringstid också, fyfan vad avundsjuk jag är:( kom hem vid halv 6 typ och packade upp och lite sånt sen blev jag hämtad av towe och vi åkte till lillån. när jag kom hem åt jag, läste för kinn och duschade. och nu sitter jag här. ska borsta tänderna och sen sova efter jag kollat lite bloggar och sånt. så vi hörs imorn igen:) pussssssss/ida

köpte;

        

orkar inte skriva, undrar ni nått så kommentera!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0