mysoutfit

godmorgon på er!

blev precis klar, och jag vet inte vad det är med mitt hår. går inte att fixa elr nånting :o
nu skulle jag lixom platta det och ha det i en vanlig toffs. blev den platt elr? ahha nej, den är skit vågig -.-
men jaja, får väl se ut så...

igår kom jag på att jag inte kmr hinna hem innan träningen imr. därför måste jag packa en väska nu och ta med mig till skolan. sen efter skolan somsagt så åker jag upp på stan.
sen möter jag nog förhoppningsvis louise och så åker  vi tillsammans till träningen :)

men ja, vi hörs sen när jag kmr hem en snabbis puss/towe


en dålig dagens outfit

men mina adidasbyxor är på
sen en gammal tjocktröja från bikbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0