söndag

ah, towe berättade ju om helgen och efter att vi kommit hem idag duschade jag, gjorde mig iordning packade upp och bytte sänglakan och sånt och sen gick vi och firade lena som fyller idag. kom hem vid 7 nångång och jag har typ inte gjort nånting sen dess? just nu kollar jag lite klänningar att beställa. blir nog inte av men hittar jag nån riktigt fin så. kanske till balen?:) aja, ska snart packa idrott och sen borsta tänderna så jag har allt klart och bara kan gå och lägga mig sen. vilket blir ganska snart för är helt slut. skit trött och ont överallt. knäna är helt blåa och armar och ben ömmar. fyfan

hör kanske sen igen, annars imorn! pussbye/ida

Kommentarer
Postat av: Ida:)

Älskar eran blogg!!

2010-03-21 @ 21:25:48
Postat av: gavin

jag vill inte fläta ert hår under armarna :/

2010-03-23 @ 20:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0