18.27

vann ju matchen idag med 0-2 som towe sa. riktigt roligt=)
selade hela 90 minuterba och jag nehöver verkligen träna upp min kondition, men jag hatart-.-

styrka är helt okej, eller det är typ inga problem (nästan iaf) att träna upp men kondition är seriöst det värsta jag vet....... aja, kom iaf hem, åt och sen duschade jag i typ en halvtimma. sköööööönt

sen har jag hjälpt kinn att rensa sin garderob lite också och snart ska jag ta en alvedon och lägga mig i soffan och kolla på tv. är helt slut. trött, ont överallt typ och skulle verkligen behöva masage nu. är ensam hemma nu men nästa som kommer hem kommer få fullt upp ett tag=) hörs snart igen, puss/ida

 
den bjuder jag på....                 och dethär ska ni få en bättre bild på sen:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0