åska

ligger i sängen och pluggar&lyssnar på musik. ska nog göra det ett tag till. men hade tänkt stänga av datorn, för det åskar som bara den. och i stan spöregnar det, åskar och blixtrar tydligen!

vi hörs förhoppningsvis imorgonbitti :) annars på lördag. för imr kommer jag inte hinna blogga nånting. efter skolan ska jag iväg och bli prov sminkad. ska se hur jag ska bli sminkad till balen, välja färger och sånt :) hoppas det blir bra! sen när jag kommer hem igen så är moa här. har inte träffat henne på hundra år =) vi ska mysa här hela kvällen framför tv, film och så bara! hela hennes familj kommer, blir skit mysigt!

men ah hörs somsagt förhoppningsvis imrbitti, puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0