min vecka

måndag: ta det lugnt, läsa på lite nationella KEMI som vi har på onsdag :)
tisdag: städa på lillåvallen & träna
onsdag: seriepremiären, match asså
torsdag: träna
fredag: stockholm med klassen, kvällen: vet jag nt än
lördag: seriematch! inte säkert att jag blir uttagen, om jag inte blir dt, ska jag iaf kolla =)
söndag: stå i kiosken på damlagsmatchen heh

mycket fotboll och det gillas!!!!!
skoldagarna kmr nog inte vara så jobbiga heller. elr förhoppningsvis inte, har inga läxor, inga inlämmningar och inga prov, förutom ett nationellt på onsdag. men asså fett skönt är livet ibland asså!

nu: kolla fotboll on TV
bye / towe


inte hela laget men några iaf :)

Kommentarer
Postat av: ewelina

tack själv, det va askul :D<3

2010-05-02 @ 19:45:54
URL: http://eewelinas.blogg.se/
Postat av: Linn

Hej:D. Tycker om eran blogg!



Kan ni inte lägga in något videoinlägg? Det vore kul:)



Kram Linn

2010-05-02 @ 21:07:59
Postat av: frida ;)

du ? ..nummer 17, är det jag?

2010-05-03 @ 10:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0