seg tisdag

har vart en ganska så seg dag idag, men den var väl okej.
efter skolan åkte jag med elin hem, åt, pluggade och kollade på tv.
sen åkte jag till dansen vid halv 6. började på ny dans och ny låt idag:)
och nu är mina ben helt ömma typ när jag ska gå i trappen och så!
var kul iaf och jag har föresten vart på skitbra humör sen mentala träningen
som var sista lektionen haha. funkar fan. men ah kom hem, åt, dushade
och sen har jag suttit vid datorn. nu ska jag strax läsa på lite glosor sen sova.
har sån jävla huvudvärk:( men vi hörs imorn igen! puss/ida


ida och emma (L)
haha hittade massa söta gammla bilder som ni måste få se nån dag!
den här är väl typ från 7-8an trorja haha.
blåa tungan är väl från nån klubba eller nått.


Kommentarer
Postat av: emma

mhhhhhh sexigt!:o

fyfan<3

2010-10-12 @ 22:49:10
URL: http://eeeeemmaaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är det för låtar ni dansar till? :)

2010-10-14 @ 17:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0