dagens klääääääder

nu har jag läst massa i natur boken. asså jag får hets. fattar inte ett piss och det är så ooooootroligt jävla mkt vi har på provet på tisdag. ojojoj hänger inte med alls =(
sen har jag gjort franska också. elr det va bara nåra verb vi ska kunna tills imr. och dom kan jag.

nu väntar duschen. ska bli jävligt skönt att duscha asså! och sen ska jag plugga lite matte. kl 8 är det såklart idol som gäller!

bloggar efter duschen och plugget. puss/towe


dagens outfit också. den är inte
alls speciell haha. bara vanliga ljusa jeans
sen en tjocktröja från bikbok. håret hade
jag i en inbakad fläta på förmiddagen och
utsläppt på eftermiddagen om ni ville veta
haha fan nu ska jag hålla käften och duscha
pusspuss posususssusus

Kommentarer
Postat av: Cissi

ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-09-22 @ 19:08:47
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0