filmkväll med mig själv

blir inget av den här kvällen heller. lite tråkigt, men alltid skönt att bara vara hemma också. ligga i sängen & kolla film är inga fel inte!

min farbror och hans tjej är här så åt mat med dom förut. och nu har vi precis fikat. nu ligger jag i sängen och kollar på tv. väntar på att filmerna jag laddar ner ska bli klara. sen ska jag kolla på nån av dom. den som blir klar fortast antar jag heh =)

ska också säga att flädersaft är mycketmycket gott!

puss/towe



nya filmen "salt" med angelina jolie



dessa filmer håller på att laddas ner =>

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken sida laddar du ner filmer från :)? är det bra kvalitet?

2010-09-05 @ 11:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0