hela helgen lite kort

inte bloggat nått för joel har vart här och ute i boden finns inte alltid internet. sucks

fredag
åkte hem till elin i fredags där både felicia och sofie redan var.
fixade lite och tog sen bussen till sörby.
hehe blev en "kort och intensiv kväll" men hade kul sålänge det vara.
kom hem vid halv 1 nångång, väldigt tidigt somsagt.

lördag
vaknade hemma hos elin med henne och felica.
låg bara hemma och tog det lungt tills jag tog en buss till mariberg vid 2
och mötte joel, elias och daniel. kom hem vid 4 nångång kanske det var.
jag och joel kollade nån film, åt och sen gick vi hem till emma och tobbe.
kollade bb, nån äcklig skräckfilm och tjockade i oss chips, dipp och cola.
gick hem vid två nångång, kollade film till 4 och somnade sen.

söndag
vaknade vid 2,3. åt, duschade och kollade sen film.
gjorde inte ett skit resten av kvällen. låg och halvsov typ
han sov här en natt till eftersom båda hade sovmorgon och lite
gulligt att han gick upp när jag gick upp. hatar att gå upp tidigt
när man ser hur nån annan ligger kvar sover. går fan inte.



fredagens outfit jag aldrig hann lägga in.
höga jeans, nya tröjan från bikbok och plattat hår.
skinnjacka och converse till det.

ända bilderna som togs på kvällen.
outfitbild på min tröja bak ->
och en smygoutfitbild på sofies fina klänning och rumpa ♥ <-

Kommentarer
Postat av: sofie

hehe men Ida då, din paparazzi! <3

2011-04-04 @ 19:18:26
URL: http://juliasofiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0