min lördag dårå

hola! jag och siri gick upp vid kvart i elva idag. elr vi låg kvar i sängen till halv tolv och kollade klart på livet enligt rosa hehe, sen ner och åt frukost. och sen fixade oss :) åkte med 20 över 1 bussen till stan och mötte clara :) vi drog till m-berg och mös hela dagen. fick med mig 3 ringar och ett par trosor hem bara.. men jaja, bättre än inget hehe. efter marieberg drog vi upp på stan igen. clara drog till lillån och jag till hovsta. spenderade hela min kväll där med en pöjk och åkte hem vid 11. när ja kom hem drack jag och mamma te och mös lite och nu ligger ja i sängen och ska snart sova. imr ska jag upp tidigt för att träna. på kif arena kl 11. bloggar när jag är hemma från den :) puss/towe


gammal bild på mig och ida igen heh :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0