svar på kommentarer ala towe

Anonym om filmkväll med mig själv:
vilken sida laddar du ner filmer från :)? är det bra kvalitet?

svar: laddar ner från swesub.tv =) jja det tror jag heeh :D

hejsan =) om från och med du:
towe du är skitsnygg!!!!!! men jag fattar inte hur du kan ha urringade tröjor hela tiden, skäms du inte över dina chipstuttar? =))

svar: ojdå haha vilken kommentar! hehe jo jag skäms jätte mycket :$

Anonym om från och med du:
hahahahah som om towe har chipstutttar? nej. hej avundsjuk

svar: hehe tack, du står på min sida :D + i kanten på dig =>

Anonym om från och med du:
hur fixar du ditt hår towe :)? har du i några speciella produkter?

svar: menar du på den bilden? isf så har jag bara plattat det =) sen har jag ju sån där värmespray men inget annat => använder faktiskt bara det till håret. ingenting annat överhuvetaget :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0