mkt text fan

Cissi om dagens klääääääder:
ska vi följa varandra via bloglovin? :)

svar: jag använder inte bloglovin. men du får gärna föja mig hehe ;)

hej! nu har jag duschat, pluggat lite (inte så mkt som jag kanske behöver...) och kollat idol & berg flyttar in :) sen har jag ju också kollat på välkommen åter =)

ska snart kolla på kungarna av tylösand här på datorn i sängen. elr det kanske inte kommer ut på datorn än?  kollar på det imr isf =)

imorgon börjar jag kvart över 8 med franska i riografen. ska kolla klart på en film. sen tillbaka till klassrummet för läxförhör typ. lektionen slutar halv 10 och då har jag hål till 13:00! elin och jag bestämde att vi drar hem till henne och pluggar & äter mat. sen tillbaka till skolan för tema. men jag ska dra tidigare för kl 16:00 ska jag vara hos läkaren. ska kolla mitt knä...
sen skippar jag träningen och åker hem och pluggar ist. det behövs!!!

bloggar när jag är hemma imr. puss puss puss/towe


Kommentarer
Postat av: stina

ida då?

2010-09-23 @ 07:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0